شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۱۵ بازديد

در حالي كه اغلب در انواع مختلف كاربردهاي استرينر شركت ECA مايع استفاده مي شود ، Y-Strainer به عنوان استاندارد كاربردهاي بخار در نظر گرفته مي شود و تقريباً به طور جهاني براي اين برنامه ها استفاده مي شود. شكل فشرده و استوانه اي آن بسيار محكم است و مي تواند فشارهاي زياد را تحمل كند. به معناي واقعي كلمه ، يك مخزن تحت فشار است. Y-Strainers كه فشارهاي حداكثر 6000 psi را كنترل مي كنند غير معمول نيست. البته در اين موارد ، طراحي صافي حياتي است تا بتواند بدون ترس از خرابي در برابر اين فشارهاي بالا مقاومت كند. هنگامي كه بخار فشار قوي كار مي شود ، عامل پيچيده ديگري ايجاد مي شود ، دما. با فشار بخار 1500 psi يا بالاتر ، فولاد كربن استاندارد بعضاً مناسب نيست زيرا ممكن است دماي بخار 1000 درجه فارنهايت يا بالاتر باشد. در اين موارد ، بدنه Y-Strainer به طور كلي از فولاد كروم-مولي ساخته شده است.علاوه بر بخار ، Y-Strainers اغلب در برنامه هاي هوا و گاز طبيعي استفاده مي شود. در اينجا نيز فشارهاي زياد غيرمعمول نيستند. با اين حال ، بر خلاف فشار هواي زياد بخار به معناي خودكار درجه حرارت بالا نيست و بنابراين ، بدنه هاي فولادي كربن معمولي با ضخامت ديواره كافي معمولاً كفايت مي كنند.
برخلاف ساير انواع صافي ها ، Y-Strainer اين مزيت را دارد كه مي تواند در حالت افقي يا عمودي نصب شود. بديهي است كه در هر دو مورد ، عنصر غربالگري بايد در "سمت پايين" بدنه صافي باشد تا مواد محصور شده بتوانند به درستي در آن جمع شوند.
برخي از توليدات اندازه بدنه Y-Strainer را براي صرفه جويي در مواد و كاهش هزينه كاهش مي دهند. قبل از نصب Y-Strainer مطمئن شويد كه به اندازه كافي بزرگ باشد تا بتواند جريان را به درستي كنترل كند. صافي با قيمت پايين ممكن است نشان دهنده يك واحد كم اندازه باشد.


https://salamsarma.ir/product-category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/eca-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%B1/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.